Door Drop
Наша статия за основите на локалния маркетинг в списание Регал
Изпратено от stanko на Ср., 11/09/2016 - 14:43
Статия със заглавие "Геомаркетингът е доказан за ритейл сектора" на тема използването му от търговските вериги като за door drop кампаниите и локациине на магазините, публикува списание Регал в октомврийския си брой. Автор е един от управителите на Via Post - Станко Йорданов.
В статията накратко се обясняват теоретичните основи на локалния маркетинг и се разисква
"Бялата нощ" над нов небосклон - Бургас
Изпратено от Daniel на Ср., 05/16/2012 - 09:03Битката за клиенти между Кауфланд и Карфур намери ново поле за провеждане - Бургас. Този път като част от моловете Бургас Плаза и Галерия Бургас. "Бялата нощ", която наблюдавахме в близкото минало с отварянето на Карфур София се потвори и дори придоби по-големи измерения. Магазините в Бургас Плаза, по примера на немския си съсед, също обявиха драстични намаления. Резултатът - тълпи от хора до ранни зори за хляб по 54ст., брашно по 49ст./кг.
Защо брошурите на търговските вериги не се включват в анализите на медийния пазар?
Изпратено от stanko на Пон., 12/19/2011 - 14:25Чували ли сте, че печатните медии загиват? Интернет ги измества и те вече ще играят незначителна роля в разпределянето на рекламните бюджети!?!
Вие вярвате ли на това?
Всъщност за що не, толкова е популярен интернет напоследък, а и всички ние сме си пред компютрите и с телефоните по цял ден. А и от кога не сте си купували вестник?
Дали е толкова лесно да се изкопае гроб на печатните медии? Тези същите вестници и списания, които оцеляха след появата на радиото, а по-късно и с появата на телевизията. Също както сега покрай интернета се предсказва апокалипсис за печатното, така е било и в онези времена. А повярвайте ми, едно време появата на радиото е изглеждало далеч по шокиращо революционно, отколкото днес интернета. А си представете и още нещо, на което съм сигурен, ще се засмеете - когато измислили факса в края на седемдесете години на миналия век, отново се появили гадатели, които обещавали, че вече ще си четем вестниците и писмата по факса! Не го правим, нали!
Ние добре знаем защо
Нов регламент: до 50 000 лв глоба за лепене на плакати в София
Изпратено от stanko на Вт., 06/02/2011 - 12:19Активизирането в тази сфера се дължи на наближаващите на есен избори.
Как да се повиши с 40 до 60% отклика от рекламната кампанията с разпространение на листовки/флаери
Изпратено от Daniel на Ср., 03/23/2011 - 17:15Рекламирането чрез брошури и листовки се разглежда като много ефективна форма на директен маркетинг и е широко използван в целия свят от много компании, за да се обърне внимание на техния бизнес.
Днес могат да се открият най-различни формати на листовки:
ReExe подеха темата за промоциите и брошурите на веригите
Изпратено от stanko на Вт., 07/22/2010 - 22:31Известната консултантска фирма в областта на търговията на дребно и мърчандайзинга ReExe, която набра сериозна популярност през последните няколко години започна просторна серия от статии "Силата на човекопотока!-Как да печелим от потребителс
Три нови таргет групи, специално разработени за вашия успешен директен маркетинг
Изпратено от stanko на Вт., 06/29/2010 - 19:12Липсват ви таргетирани списъци за директен маркетинг? - Да, това е един от големите проблеми, които възпират повечето рекламодатели да ползват този канал.
Ние изучихме внимателно нуждите ви от адресни списъци и клиентски бази данни и идентифицирахме няколко основни потребности:
- Първо, всеки бизнес иска да стигне до БОГАТИ КЛИЕНТИ. Хората с високи доходи и добро имотно състояние се нареждат сред най-желания профил на повечето търговци и фирми за услуги. Оказа се, че дори даден бизнес да обслужва хора с всякъкви доходи и социален статус, той повече се радва на богатите клиенти. Защо ли - защото богатите харчат повече пари от бедните. Така - ето, че нашата работа е да създадем директен канал за достигане до богатите. Имате го! Вижте по-
Защо Door Drop, а не Безадресно разпространение?
Изпратено от stanko на Вт., 06/29/2010 - 11:20От четири години Via Post фокусира вниманието си върху безадресното разпространение на рекламни материали. Тази промяна беше забелязана с честото използаване в рекламната ни коуникация на чуждицата "door drop", изписана с латински букви.
Какво е Door Drop
"Door to door distribution" е популярното наименование на безадресното разпространение. Използва се също така "letterbox distribution" (разпространение в пощенски кутии) и "unadressed mailing" (безадресно разпращане). Първото, обаче е добило знаково значение за рекламния канал и "door drop" e етикета, който извън България използват за безадресното разпространение.
Екстравагантност
Когато за пръв път преди 4 години започнахме да използваме този международен етикет на безадресното разпространение, това предизвика интерес от една страна, а от друга някои приеха, че това е някаква наша проява на екстравагантност. Има хора, които
Раздаването на листовки от ръка само с разрешение от Столична община, глоби до 50 000 лв
Изпратено от stanko на Пон., 06/28/2010 - 22:51В началото на юни Столична община проведе акция срещу раздаването на листовки и брошури от ръка без разрешение. Акцията беше разгласена още от предходния ден с оглед да предупреди нарушителите да вземат мерки. Идеята на такъв тип шумни акции е да конституира установеният режим за извършване на такава дейност.
За да разпространявате рекламни материали на територията на общината чрез раздаване от ръка следва да получите разрешение и съответно и за указани места от кмета на района, в който ще разпространявате. Ако искате покритие на цяла София, трябва да имате разрешения от всеки един от 24-те районни кмета. Разрешението е само за срок от един месец и одобрява конкретна кампания, т.е. ако се разпространяват различни рекламни материали се искат и различни разрешения. Регламента касае и всякакви други кампанийни форми на промоции и реклама, които
Нацианален ден на разпространението на рекламни материали?!
Изпратено от Daniel на Ср., 05/26/2010 - 09:3827 май – ден на разпространението на рекламни материали – да, и такъв празник съществува в календара...на холандците. При това тази година ще се отбележи за 13-ти път. Акенцът пада върху избора, а водещото заглавие на планирания семинар е “Правенето на избор: действие или тема”. Предвидени за обсъждане са оптимизацията на дистрибуцията на брошури, успехът на промоциите, силата на локалния маркетинг. В края на семинара се раздават и традиционните наградитe Folder Challenge Award.