Пряка адресирана реклама с писма
Всички ние обичаме да се чувстваме специални. Получаването на различни съобщения оставя у нас писма - чрез пощенската кутия, e-mail, дори и SMS. Чувството, което поражда едно лично обръщение примесено с любопитството
Какво е DIRECT MAIL рекламиране?
Това е Рекламна дейност извършвана чрез изпращане на персонални писма до набелязана аудитория.
Защо да ползвам DIRECT MAIL рекламата?
- Получавате повече за себе си! Всеки лев инвестиран в Direct Mail рекламиране носи десет лева в продажбите, според световните проучвания.
- Вашето съобщение достига до получатели, които ИСКАТ да чуят за Вас!
- Частните нлиенти и бизнес получателите на Direct Mail възприемат този вид реклама – в света се извършват продажби за стотици милярди долара годишно в следствие на този вид реклама.
- Над 50% от получателите на Direct Mail пакет го четат в същия момент и над 40 % смятат, че информацията им е полезна.
- Direct Mail рекламирането е на трето място по популярност в световен мащаб след рекламирането в списанията и вестниците като делът му продължава да нараства.
- Direct Mail рекламата работи. Ето защо над 60% от населението за една година е поръчало услуга или продукт в следствие на Direct Mail.
- Direct Mail, в сътрудничество с другите рекламни медии, може да направи “бум” - печатна реклама с включен талон води до 6 пъти повече продажби спрямо тази без такъв талон.
- Не е ли достатъчно убедително?!
САМО Direct Mail рекламирането Ви дава:
- ГЪВКАВОСТ: Можете да пишете с всеки, по всяко време и в какъвто пожелате формат. Всичко зависи от Вас, изобретателността Ви и Вашия бюджет.
- ЦЕЛЕНАСОЧЕНОСТ: Избирате прецизно аудиторията “пред която говорите”, обръщате се само към тях и си говорите “на четири очи”.
- ИЗМЕРИМОСТ: Няма гадаене, когато го правите. Чрез проследяване и анализиране на Вашия мейлинг Вие знаете какво правите!
- ИКОНОМИЧНОСТ: Когато видите как работи за Вас, Direct Mail рекламата става самооценяваща се система, която може и да се “самофинансира”, ако пожелаете.
- ЧАСТНОСТ: Не само достигате до клиентите си без знанието на конкуренцията, но получателите са “на четири очи" с Вашето послание и го четат без да ги притесняват.
Кога се използва Direct Mail най-често?
Direct Mail е най-ефективната медия при следните случаи:
- Провокиране на инициатива
- Генериране на приток на клиенти в магазини
- Отговор на действия на конкуренцията
- Създаване на лоялност в клиентите
- Спечелване на нови клиенти/препоръчители
- Подобряване на ефективността на продажбите
- Подобряване на обслужването на клиентите
- Увеличаване на средните покупки за клиент чрез повече продажби към един клиент
- Анонсиране на работно време, продажби, ново местоположение
- Увеличаване на ефекта от друга медийна реклама за най-важните потрбители и избрани клиенти