С напредването на технологията маркетинговите методи също се развиват. Възползвайки се от новите тенденции, устройства и начини за повлияване на рекламата, те правят кампаниите още по-достъпни до аудиторията.
Бизнесът куриерски услуги
Готови ли сме за "зелен" директен маркетинг?
Сякаш неизбежно покрай все по-нашумяващите теми за здравословния начин на живот и опазването на околната среда много скоро ще се заговори и за участието на директния маркетинг. Неговата роля можем да обобщим в две основни измерения:
Опита на Другите
Хаосът, в който се намира пазарът на рекламни куриерски услуги у нас (в.ж. Видове куриерски услуги), предизвиква все по–силни възгласи за промяна. Измамните триковете, използвани в разпространението, некачественият и непълен разнос са вече обществено достояние и всеки човек било то рекламодател, куриер или получел на рекламата трябва да прави всичко възможно, за да ги избегне. Въпреки това броят на хората, въвлечени пряко или косвено в този млад за страната ни пазар, които се облагодетелстват за сметка на друга страна е все още значителен. Липсва всякаква професионална етика, взаимоуважение и партньорство.
Тепърва ще се говори и за етика, и за качество. Въпросът е колко бързо ще излезем от утробата на вече отминаващите в другите пазари сиви догми и ще погледнем там, на където винаги сме гледали в подобни моменти – как го правят другите.
Настоящият материал ще прерасне в рубрика в следващите броеве на нашия бюлетин. Тук ще говорим за успешни кампании,
Федекс стартира многоканална рекламна…
Федекс стартира многоканална рекламна кампания този месец като част от стратегията на компанията да обедини брандовите послания и криейтива в различните канали. Кампанията ще включва онлайн и офлайн канали с уникалното послания „Ние разбираме”.
Телевизионната реклама и сайта стартират от първи януари, а другите рекламни канали – пресата, онлайн видео, директна поща, мейл започва на 11 януари. Кампанията ще продължи през цялата година.
Целта е да се промотират основните продукти и услуги на Федекс, особено тяхната надеждност и достъпност.
Порше стартира интегрирана кампания за промотиране на новата спортна кола Панамера
22.10.2009.
Porsche Cars North America започва интегригана кампания с цел увеличаване на почитателите на компанията сред феновете на спортни коли и достигане до собствениците на луксозни возила....Кампанията включва онлайн реклама, принтирана реклама, телевизия, дайрект мейл и брошури.
Сайтът, създаден специално за тази кампания, включва интерактивно фамилно дърво, където посетителите могат да споделят техни истории и снимки за/на Порше, да попълват тестове и да свалят картинки.
Мишлен стартира $20 млн. рекламна кампания, включваща дигитални и директни елементи
06.10.2009.
На шести октомври Мишлен стартира глобална $20млн. рекламна кампания. С помощта на агенция TBWA ще се включи телевизия, принтирани и онлайн елементи, както и дайрект мейл чрез търговските мрежи.
Мишлен създаде Facebook фен-страница и канал в YouTube, за да промотира кампанията и продуктите.
В САЩ кампания стартира на седми октомври. В Европа и останалите континенти тя ще започне през следващата година.
Видове куриерски бизнес
Нека вземем повод от днешното интервю във в-к Дневник с шефа на TNT Express за Южна Европа Кристчън Дрентън. Детайли за интервюто можете да намерите тук.