Битката за клиенти между Кауфланд и Карфур намери ново поле за провеждане - Бургас. Този път като част от моловете Бургас Плаза и Галерия Бургас. "Бялата нощ", която наблюдавахме в близкото минало с отварянето на Карфур София се потвори и дори придоби по-големи измерения. Магазините в Бургас Плаза, по примера на немския си съсед, също обявиха драстични намаления. Резултатът - тълпи от хора до ранни зори за хляб по 54ст., брашно по 49ст./кг. и плодове и зеленчуци с 50% намаление. На следващият ден сутринта отвори и Галерия Бургас. Като за нови в града и те бяха обявили значителни намаления на редуца стоки в магазините си. Този ход привлече сънените бургазлии отново да пазаруват.
От тези "битки" печеливш е клиентът, който има възможност да си закупи определени продукти на много изгодни цени и същевременно да се почувства специален. Това, обаче, нямаше да стане реалност без Door Drop - най-важната връзка магазин - клиент в рекламния микс. Очакваме с нетърпение развитието на конкурентната сага, която за пореден път се показва като пример за ожесточена, но и в границите на допустимото борба за клиенти.