ReExe подеха темата за промоциите и брошурите на веригите
Известната консултантска фирма в областта на търговията на дребно и мърчандайзинга ReExe, която набра сериозна популярност през последните няколко години започна просторна серия от статии "Силата на човекопотока!-Как да печелим от потребителския трафик или защо Големите са Големи?". В статиите се разглеждат методите, които големите търговски вериги изпитано използват, за да привлекат трафик в магазините си. Изповядва се тезата, че от същите методи могат да се възползват и малките магазини.
Статиите са изключително добре структурирани и могат да служат като наръчник за управление на човекопотока в магазините.
Във втората част от серията от публикации се засяга въпроса за разпространение на информацията или т.нар. броудкастинг. Разбира се в този раздел се разисква главно разпространението на брошури и листовки, което е неотменим метод на "броудкастинг" за големите търговски вериги. Интерес към публикацията разбираемо проявихме и ние, а по повод на въпрос от страна на потребител в коментарите към статията, се включихме с нашето мнение.
За нас не е новост, че изключително често ролята на безадресното разпространение се подценява и най-често това се осланя на мита, че "хората не обичат да получават брошури". В коментар към дискусията изнесохме факти и статистика, които опровергават това, дори ни хрумна да провокираме собствениците на магазини, които са скептични, да тестват безплатно разпространение от нас в до три квартала в голям град на страната.
Считаме, че сайтът на ReExe е подходящо място за среща на професионалисти от сферата на маркетинга в продажбите на дребно. Допада ни и това, че в него се публикуват изключително полезни статии и анализи, предоставяни безплатно на публиката, каквато политика изповядваме и ние във Via Post. Ще продължим да следим работата на колегите.
Връзка към статията с разискванията относно разпространението на брошури: ТУК
- Идентифицирайте се за да изпращате коментари