Copywriting

Не е грешка! Copyright е авторско право. Тук ще пълним главите ви с идеи за Copywriting. Текстописане е изкелиферчената българска дума. Затова чуждицата отново ни е любима. Всъщност копирайтингът е и професия, която мнозина практикуват и малцина владеят до съвършенство. Копирайтърите са магьосниците в рекламните агенции, които замислят страхотните текстове и сценарии на всичко което една рекламна агенция произвежда - от видео клипове до билбордове. Най-силна изява копирайтингът, обаче, има в тази свера, която използва най-много текстове - Дайрект маейл маркетингът, Телешопингът и интернет маркетингът. Писма, които продават - това пишат Direct Mail Copywriter-ите. Ако следите какво става тук, един ден можете да станете много добър специалист в тази област. Успех!

Наше участие на майсторския клас по копирайтинг проведен от Дрейтън Бърд

Станко Йорданов в Майсторски клас на Дрейтън Бърд

В София на 23 Юни се проведе майсторски клас на един от големите специалисти по директен маркетинг Дрейтън Бърд. Около 300 специалиста по маркетинг уважиха събитието. Сред тях бяха и двама от управителите на Via Post - Бранимир Белчев и Станко Йорданов.

Тяхното участие бе регистрирано по любопитен начин от единствената медия, която отразяваше събитието - интернет списанието "Human Capital". Нейните репортери взеха интервюта в анкетна форма от десетки участници с тема "Кое е последното нещо, което си купихте в резултат на реклама?". Случайно или по симпатия на редакторите, изказването на Станко Йорданов бе пласирано

Силата на ръкописния текст: висока степен на персонализация, риалити и 100% прочитане на писмото

Дайрект мейл кампания на Mont BlancПредставяме ви един пример на ексклузивен подход към визия на реклaмното писмо. Кампанията е на свотовно известния производител на писалки Montblanc (Монблан). Мейл пакета е семпъл - пощенски плик с ръчно ръкописно написан адрес, а вътре единствено и само едно писмо, изцяло написано в ръкопис. Ефектът е ясен - получателят остава с впечатлението, че някой лично му е написал писмо. В този момент се създава впечатлението, че това е важно, лично и истинско, и че няма нищо общо с рекламните писма, които искат да ни продадат нещо. Така написано писмо, задължително се отваря - в почти 100% от случаите. Така написано писмо се чете внимателно и съсредоточено. Чете се до край.

Ръкописът е елемент на персонализацията - най-силния елемент на директния мейлинг. Струва по-скъпо от напечатване с дигитални машини, но ефектът се оценява на минимум три пъти

Разпространи съдържание