Представяме ви един пример на ексклузивен подход към визия на реклaмното писмо. Кампанията е на свотовно известния производител на писалки Montblanc (Монблан). Мейл пакета е семпъл - пощенски плик с ръчно ръкописно написан адрес, а вътре единствено и само едно писмо, изцяло написано в ръкопис. Ефектът е ясен - получателят остава с впечатлението, че някой лично му е написал писмо. В този момент се създава впечатлението, че това е важно, лично и истинско, и че няма нищо общо с рекламните писма, които искат да ни продадат нещо. Така написано писмо, задължително се отваря - в почти 100% от случаите. Така написано писмо се чете внимателно и съсредоточено. Чете се до край.
Ръкописът е елемент на персонализацията - най-силния елемент на директния мейлинг. Струва по-скъпо от напечатване с дигитални машини, но ефектът се оценява на минимум три пъти