Дизайн
Силата на ръкописния текст: висока степен на персонализация, риалити и 100% прочитане на писмото
Изпратено от stanko на Нед., 03/27/2011 - 13:21Представяме ви един пример на ексклузивен подход към визия на реклaмното писмо. Кампанията е на свотовно известния производител на писалки Montblanc (Монблан). Мейл пакета е семпъл - пощенски плик с ръчно ръкописно написан адрес, а вътре единствено и само едно писмо, изцяло написано в ръкопис. Ефектът е ясен - получателят остава с впечатлението, че някой лично му е написал писмо. В този момент се създава впечатлението, че това е важно, лично и истинско, и че няма нищо общо с рекламните писма, които искат да ни продадат нещо. Така написано писмо, задължително се отваря - в почти 100% от случаите. Така написано писмо се чете внимателно и съсредоточено. Чете се до край.
Ръкописът е елемент на персонализацията - най-силния елемент на директния мейлинг. Струва по-скъпо от напечатване с дигитални машини, но ефектът се оценява на минимум три пъти
Мини-календар, пинцети и лупа в пряка пощенска реклама на швейцарски часовници
Изпратено от Daniel на Вт., 06/01/2010 - 11:45
Производител на швейцарски часовници решава да укрепи връзките си с настоящи клиенти като ги покани на обиколка във фабриката.
Въведение
IWC е швейцарски производител на часовници, чийто девиз е “Страст към детайла”. Задачата на кампанията е да се затвърдят връзките с настоящите клиенти на немския пазар и да се насърчат продажбите на някой от другите модели часовници.
“Троянска топка” учи мениджърите как да се насочат към испаноговорящите
Изпратено от Daniel на Вт., 06/01/2010 - 11:18Американската футболна лига (NFL) използва идейна пряка пощенска реклама, за да убеди мениджърите на големите компанни да насочат рекламите си за привличане на клиенти от испанската общност в САЩ не към европейските футболни първенства, а към тях.
Всеизвестно е, че испанците са едни от най-големите футболни фенове. Към тях спокойно могат да се добавят бразилците, португалците и хора от други испаноговорящи страни. Въпреки това в САЩ тази целева група гледа не по-малко американски футбол. Целта на кампанията е най-големите рекламодатели да се откажат от разходите за маркетинг и реклама в европейския футбол за сметка на американския.
Произвежда се 3D пряка поща, която да се изпрати до топ мениджъри на избрани рекламодатели. От две от страните на кутията се подава топка за европейски футбол, която всъщност е хартиена. Посланието на самата кутия гласи:
Потребителско поведение при директна поща
Изпратено от Daniel на Пон., 01/04/2010 - 15:21Със сигурност не съм единственият, който не се впечатлява от стандартни и банални писма, рекламни брошури и т.н., най-често сгънати на седем и натъпкани в пощенската ми кутия (и в пощенските кутии на всичките ми съседи). Обикновено ги хвърлям в един специален кош, поставен още на вратата на входа на блока, в който живея. Правило ми е впечатление, че кошът никога досега не е бил празен, значи и други хора хвърлят.