Статия
Direct Mail
Direct Mail е дума, която на български е наречена по един не много благозвучен начин - "пряка пощенска реклама". Макар и чуждица, ние приеме, че по ясно изразяваме нейната същност с думите Дайрект Мейл. Тук ще можете да прочетете статии, идеи, съвети, техники и трикове за прилагането на този мощен инструмент за реклама и придобиване на нови клиенти, който е измислен преди повече от 150 години. Статиите от тази категория ще ви гарантират успех при ракламата с писма.
Списъци
Или бази данни. Това е най-важният ресурс, който ви е необходим, за да реализирате Дайрект мейл кампания. Как стоят нещата със списъците у нас в България. От къде можем да ги намерим. Как да ги използваме правилно, как да ги обработим и как да увеличим възвращаемостта на инвестицията в Direct mail чрез правилно отношение и задълбочена работа върху списъците с потенциални клиенти.
Copywriting
Не е грешка! Copyright е авторско право. Тук ще пълним главите ви с идеи за Copywriting. Текстописане е изкелиферчената българска дума. Затова чуждицата отново ни е любима. Всъщност копирайтингът е и професия, която мнозина практикуват и малцина владеят до съвършенство. Копирайтърите са магьосниците в рекламните агенции, които замислят страхотните текстове и сценарии на всичко което една рекламна агенция произвежда - от видео клипове до билбордове. Най-силна изява копирайтингът, обаче, има в тази свера, която използва най-много текстове - Дайрект маейл маркетингът, Телешопингът и интернет маркетингът. Писма, които продават - това пишат Direct Mail Copywriter-ите. Ако следите какво става тук, един ден можете да станете много добър специалист в тази област. Успех!
Дизайн
Понякога могат да бъдат измислени много оригинални и впечатляващи дайрект мейл пакети. Тук ще се опитаме да ви привлечем внимание към подобни примери, както и да обогатим със знания какви тънкости могат да се прилагат за разпращането на визуално добри рекламни писма.
Пощенски картички
Класическите пощенски картички се използват за поздравления и изпращане на лични съобщения, но тук ще разсъждаваме, как да ги използваме за маркетинг цели. Пощенските картички са едно от най-бързите и най-ефектните и същевременно евтини Дайрект мейл средства.
Door Drop
Или Door to door drop - това е маркетингът с безадресно разпространение на брошури, листовки, дипляни, флаери. Доставката е в пощенските кутии на цялото население около даден търговски обект. Безадресното разпространение е най-много ицползвано за реклама на търговски обекти и търговски вериги. Неговата сила е в локалният маркетинг и т.нар. гео-таргетиране. За тези неща ще говорим тук.
Фулфилмънт
Отново чуждицата, за която няма еднозначна и разбираема дума. Цялостния процес по изпълняването на поръчки за поръчки по каталог или за т.нар. Home Shopping. Тук ще научите много за тази съществена част от логистиката на най-дребните стокови единици.
Mail Фулфилмънт
Работата по изготвянето на масови и рекламни писма се нуждае от изключителна организация, когато се касае за големи количества и кратки срокове. Цялостната дейност при производството на писма са типични пощенски фулфирмънт услуги. В България те добиха популярност като хибридна поща и е свързана с изготвянето и доставката на финансови извлецения. В нашия случай фокусът на публикациите тук ще е върху Дайрект мейл фулфилмънт - процесът и аутсорсинга по изготвянето на рекламни писма.
Продуктов фулфилмънт
Част от фулфилмънт дейностите, която е посветена на окомпректоването и изпращането на поръчани от потребителите продукти. Продуктовият фулфилмънт започва със складирането на продуктите и приключва с изпращането им в колети до получателите.
Call Center
Така както Via Post е в услуга на рекламните кампании с подготовка, логистика и доставка на материалите и продуктите свързани с тях, така и обслужването на клиентите е част от фулфилмънт процесите. Обслужването по телефон е съществена част от тези процеси, макар и често разглеждана като отделна аутсорсинг дейност. Ние не работим изолирано като Call Center, а винаги като част от фулфилмънт процес по един по-голям проект за обслужването на физическите връзки на нашите клиенти с техните клиенти.
Абонаментен фулфилмънт
Издателите на периодични издания, които набират абонати за своите издания, се сблъскват с дейността по обслужването на стотици, хиляди и дори десетки хиляди получатели. Тази дейност е свързана с комуникацията с тези хора по всички канали - телефон, email, факс, писма, както и с физическия пренос на вестниците и списанията. Същината на абонаментния фулфилмънт е да свърши тази пипкава работа вместо издателя. Дали си голям или малък издател, винаги е по-добре да използваш експерти в абонаментния фулфилмънт, отколкото да го правиш сам. Това е доказано.
Бизнесът куриерски услуги
Как се развива този бизнес? Какви казуси съществуват там? Какви са тенденциите?