Фулфилмънт
Отново участваме с лекция на e-Commerce Workshop
Изпратено от stanko на Ср., 11/09/2016 - 17:49На 26 ноември тази година ще се състои E-COMMERCE WORKSHOP - конференция за специалистите и предприемачите, работещи в сферата на електронната търговия.
Как не се прави персонализация
Изпратено от stanko на Вт., 06/29/2010 - 18:21Това е малък примел на Дайрект мейл пакет с допусната грешка - такава че обезсмисля персонализацията. Както е доказано персонализацията увеличава с между десетки проценти до пъти риспонс рейта на кампанията. Когато тя отсъства, а е направен опит да се реализира, губим разходите по осъществяването й. А когато може да предизвика негативен ефект, понасяме и загуби от разочарованите клиенти.
В този случай дори има известна ирония в това, че рекламодатерят е рекламна агенция, занимаваща се с дигитален печат - следователно и с персонализация.