Copywriting
Наше участие на майсторския клас по копирайтинг проведен от Дрейтън Бърд
Изпратено от stanko на Нед., 07/03/2011 - 18:46В София на 23 Юни се проведе майсторски клас на един от големите специалисти по директен маркетинг Дрейтън Бърд. Около 300 специалиста по маркетинг уважиха събитието. Сред тях бяха и двама от управителите на Via Post - Бранимир Белчев и Станко Йорданов.
Тяхното участие бе регистрирано по любопитен начин от единствената медия, която отразяваше събитието - интернет списанието "Human Capital". Нейните репортери взеха интервюта в анкетна форма от десетки участници с тема "Кое е последното нещо, което си купихте в резултат на реклама?". Случайно или по симпатия на редакторите, изказването на Станко Йорданов бе пласирано
Силата на ръкописния текст: висока степен на персонализация, риалити и 100% прочитане на писмото
Изпратено от stanko на Нед., 03/27/2011 - 13:21Представяме ви един пример на ексклузивен подход към визия на реклaмното писмо. Кампанията е на свотовно известния производител на писалки Montblanc (Монблан). Мейл пакета е семпъл - пощенски плик с ръчно ръкописно написан адрес, а вътре единствено и само едно писмо, изцяло написано в ръкопис. Ефектът е ясен - получателят остава с впечатлението, че някой лично му е написал писмо. В този момент се създава впечатлението, че това е важно, лично и истинско, и че няма нищо общо с рекламните писма, които искат да ни продадат нещо. Така написано писмо, задължително се отваря - в почти 100% от случаите. Така написано писмо се чете внимателно и съсредоточено. Чете се до край.
Ръкописът е елемент на персонализацията - най-силния елемент на директния мейлинг. Струва по-скъпо от напечатване с дигитални машини, но ефектът се оценява на минимум три пъти