7 идеи за страхотни резултати с коледни картички
Сега вие ще имате възможност да получите 7 идеи за Вашия маркетинг с коледни картички, които ще ви улеснят максимално в изясняването какво и как трябва да направите.. Запомнете - картичките са страхотно средство за привличане на вниманието в днешното забързано време. Затова са идеален инструмент за директен маркетинг.
- Дефинирайте вярната цел за изпращане
Картичката няма за цел да продаде на момента. Това което една картичка продава е действието, което искате нейния читател да предприеме. Това действие трябва да е лесно, неангажиращо, безрисково и да мотивера читателя да действа. Така че измислете добре какво ще очаквате читателя на направи, запишете го просто върху картичката и чакайте. - Коледните картички могат да увеличат вашите продажби и да ви доведат нови клиенти.
Просто и лесно е да честитите новата година или коледните празници на вашите клиенти. Можете да го направите с email, sms. Но картичката е истинския морален атрибут, носи в себе си навика, че картичката е главният инструмент за поздрав. Но запомнете, ако само честитите празника, пропускате шанса да получите във Ваша полза вниманието на получателите, което наистена ще отделят на картичката. Използвайте тези 10-20 секунди внимание на Вашите клиенти, за да напомните за Вашите продукти и усруги. - Определете тоталния списък на хората, на които да пратите.
Това е вашата аудитория - абсолютно всички, които смятате че могат да ползват тези ваши услуги. Това е първата Ви опорна точка в стратегията Ви. - Ваши настоящи клиенти, ваши бивши клиенти, желани клиенти.
Можете да извадите списък с настоящите си клиенти и целта Ви да бъде, да ги стумулирате да купуват повече от Вас или по-често. Можете да намерите списък на бившите си клиенти или тези, които отдавна не са ползвали услугите Ви и да им предложите специални условия, ако отново започнат да купуват от вас. И накрая, намерете списъци с потенциални клиенти, които приличат на Вашите типични клиенти - по пол, по възраст, по социален статус и най-лесно по географско разположение. Така вече имате списъци. - Сегментирайте списъка според степента на внимание, което искате да отдадете на различните типове получатели.
Наистина някои от клиентите заслужават повече внимание, а на други само трябва да използвате повода да напомните за съществуването си. - Изберете скъпи картички и сувенири за най-важните от тях.
Наистина има дълбока криза тази година и парите за сувенири, календари и тефтери са жестоко орязани. Но има дори неколцина най-важни особи сред клиентите Ви, които заслужават да бъдат почетени с нещо по-скъпо, и лично като подарък. - Отпечатайте масова картичка с логото ви и атрактивно послание.
Първо, логото. Знаете ли колко пари отлитат на вятъра като изпращате картички без Вашата официална символика - логото! Понякога дори фирми слагат едно прозрачно листче на паус, на което пише Честита Коледа и един Ваш подпис. Възможно е дори получателят да не се сети кой сте. А, бъдете сигурни, той в този период ще получи много писма и картички. Губите вниманието и пропускате основната цел - да Ви забележат. А защо не и да предизвикате действие или покупка заедно с поздрава. Дали ще е специална еднократна отстъпка по повод празника или просто деликатно ще напомните, че Вие с Вашия бизнес сте още там и можете да сте от полза на Вашия клиент. Така че не изпускайте този еднократен повод веднъж в годината. А и цената си заслужава. Затова и ние Ви даваме възможност да направите всичко това с 1-2 действия без да губите време. (отидете долу и вижте опциите)
БОНУС!!!...още три идеи, за още по-голям успех!
- Използвайте картичката като перфектният носител на търговски послания - Ваша промоция, разпродажба, отстъпка за лоялни клиенти, покана за презентация на нов продукт и пр.
Страшно много са формите, под които можете да станете атрактивни на клиентите си. От простото и любезното "Благодаря Ви, че сте ни клиент" до агресивното "Купете до 31 декември на специална цена" - имате много възможности. - Предизвикайте продажби - поставете талон за отстъпка в картичката
Картичката се печата на твърд картон, лесно е преносима, трудно можеш да я изгубиш. Ако кажете на клиентите си да я донесат в магазина, те ще го направят. Вие сте се подготвили за коледните продажби и имате запаси от стока, която ако не продадете ще е голям проблем. Затова най-доброто е да форсирате продажбите с по-агресивни оферти, които наистина ще ги накарат да дойдат. - Свържете се с професионалисти, които да организират Вашата коледна кампания с картички.
Наистина времето е много малко. Но можете да го направите сега с малки усилия, защото ние сме се организирали така, че да успеем. Всеки един тук сега е ангажиран с коледните картички, така че - доверете ни се.
Вижте още: ТУК
СКИЦИРАЙТЕ ВАШИТЕ ИДЕИ И СЕ ОБАДЕТЕ СЕГА!
ЗАЩОТО ИМА САМО НЯКОЛКО ДНИ ЗА СТАРТ НА НОВОГОДИШНА КАМПАНИЯ
КРАЕН СРОК ЗА ЗАЯВКИ:
до 30 ДЕКЕМВРИ 2011 г.