Наше участие на майсторския клас по копирайтинг проведен от Дрейтън Бърд
В София на 23 Юни се проведе майсторски клас на един от големите специалисти по директен маркетинг Дрейтън Бърд. Около 300 специалиста по маркетинг уважиха събитието. Сред тях бяха и двама от управителите на Via Post - Бранимир Белчев и Станко Йорданов.
Тяхното участие бе регистрирано по любопитен начин от единствената медия, която отразяваше събитието - интернет списанието "Human Capital". Нейните репортери взеха интервюта в анкетна форма от десетки участници с тема "Кое е последното нещо, което си купихте в резултат на реклама?". Случайно или по симпатия на редакторите, изказването на Станко Йорданов бе пласирано на първа позиция, като видео материалът започва с неговото изказване. Ето и самия материал:
Във видеото Станко е апологет на рекламата в точката на продажбите - в точния момент и на точното място - импулсната покупка. Също така той изказва критики към телевизионната реклама, която напоследък, според него, разводнява вниманието върху рекламните послания и се налага да гледаш една реклама по над 20 пъти докато схванеш какво точно рекламира тя. Дава пример с рекламата на лекарството "Гастроцит", в която по изключително забавен начин в риалити обстановка човек е попитан как се справя с кисилините. Станко обръща внимание, че въпреки че рекламата е забавна, тя не води до запомняне на името на лекарството. А точно това е най-важно за една реклама - да води до продажби.
Във второто видео Бранимир Белчев се изказва втори по ред:
Неговата теза е проста: "Емоцията е това, което кара човек да купува". Нещо, върху което Дрейтън Бърд няколко пъти набляга в семинара си. Бранимир дава пример със забавната реклама на Сникерс и бабата, която играе футбол.
- Идентифицирайте се за да изпращате коментари