Мини-календар, пинцети и лупа в пряка пощенска реклама на швейцарски часовници

 

Pinceta

Производител на швейцарски часовници решава да укрепи връзките си с настоящи клиенти като ги покани на обиколка във фабриката.

Въведение

IWC е швейцарски производител на часовници, чийто девиз е “Страст към детайла”. Задачата на кампанията е да се затвърдят връзките с настоящите клиенти на немския пазар и да се насърчат продажбите на някой от другите модели часовници.

Pinceta

Изпълнение

За да се представи по възможно най-атрактивния начин, компанията използва пряка пощенска реклама, включвайки мини-календар, часовник, пинцети и лупа. Мини-календарът се състои от 12 страници със снимки на части от различни модели часовници в техния реален размер. С помоща на лупа и пинцета получателят може да разглежда календара, в който освен това има и етикети на всеки модел часовник. Приложеното писмо включва покана за разглеждане на фабриката и възможност клиентите да се убедят със собствените си очи как изглежда “Страстта към детайла”.

Резултат

Повече от половината от получилите пряката пощенска реклама посещават фабриката заедно със своите семейства. IWC е установила още по-тесни връзки с клиентите си и до известна степен е подсигурила, че тези хора ще си купят отново от тях.