Кое ви спира при правенето на кампании с Директен маркетинг?
Не познавам добре този рекламен канал и затова се съмнявам в успеха му
33% (2 гласове)
Смятам, че печатната комуникация няма светло бъдеще
0% (0 гласове)
Липсват качествени списъци на потенциални клиенти
17% (1 глас)
Списъците с адреси на собствените ни клиенти на фирмата се поддържа вяло и не е актуален и акуратен
0% (0 гласове)
Пробвал съм, но не дава ефект
0% (0 гласове)
За моя бранш не могат да се намерят списъци на потенциални клиенти
0% (0 гласове)
Писането на текстове за рекламни писма е специфично знание, което не умея
0% (0 гласове)
Много трудоемко е изпълнението на една ДМ кампания и това ме възпира
0% (0 гласове)
Цените на фирмите за услуги, свързани с ДМ са високи
17% (1 глас)
Много е труден контролът на изпълнението и рискувам да изгубя пари
0% (0 гласове)
Пълно е с мошеници в този бизнес
33% (2 гласове)
Друго (моля, добавете коментар)
0% (0 гласове)
Общо гласове: 6
- Идентифицирайте се за да изпращате коментари