Защо печатната реклама няма да умре: аргументите на директния маркетинг
Това ще е темата този петък на Станко Йорданов като гост-лектор на събитието за печатна комуникация Open Days. То е организирано от Българската асоциация за съвременна графика и печат (БАСГП) и се очаква да събере професионалисти от широкия спектър на свързанисе с този бранш. Именно за това събитието ще се проведе в две зали с тематични названия "Print Innovations" и "Augment Your Reality" - първата ще събере хората с по-дълбоки интереси в технологиите за печат, а втората предимно маркетинг и рекламни специалидни.
С изявата си г-н Йорданов си е поставил за цел да убеди публиката в бъдещето на директния маркетинг, като изясни предимствата му и илюстрира възможностите му с редица доказателства.
Програмата на конференцията е:
А участие на събитието може да бъде заявено на следния адрес: Open Days
Презентацията на г-н Йорданов можете да изтеглите от тук: Why Print Ads Won't Die
- Идентифицирайте се за да изпращате коментари