Анди Оуен - поредният гуру на директния маркетинг гост-лектор в България

Andy Owen in Bulgaria

Ако имахме работеща браншова асоциация по директен маркетинг и ако се даваха награди за принос в развитието му в България през 2011 година, то безспорен носител на наградата щеше да е фирмата за организиране на обучения и семинари "Интер Контакт България". А наградата трябваше да получат нейният шеф Цветан Давидков и маркетинг мениджърът Иво Николов. Апропо, и двамата са хабилитирани и непрекъснато усъвършенстващи знанията си специалисти по директен маркетинг. Кампании за събитията на Интерконтакт, организирани от Иво и Цветан могат да бъдат използвани дори за учебникарски примери за мултиканален директен маркетинг, с приложени задълбочени техники на персонализация и копирайтинг.

След като през юни тази година за втори път в България пристигна световно признатия спец Дрейтън Бърд и Цветан Давидковпредстави еднодневен мастър-клас по копирайтинг, събирайки над 300 маркетинг специалисти от цялата страна, тази седмица на 30 Ноември в София пристига поредния гуру Анди Оуен.

Обрачът около директния маркетинг се затяга! Единствено с тази метафора бих нарекъл лавинообразната скорост, с която расте интереса към най-силната форма на комуникация с клиентите - директната. В конкурентна среда на няколко шумни семинара в сферата на на тъй модерния интернет маркетинг (Като Webit например), старият вечно надделяващ над другите директен маркетинг се откроява гордо и мощно.

Иво Николов от Интерконтакт БългарияСамият Дрейтън Бърд каза, че онлайн маркетингът е разновидност на директния маркетинг. Неговият семинар беше огледало на това разсъждение. Голяма част от участниците бяха хора от сферата на интернет меркетинга или поне т.нар. "интернет копирайтъри". Дали защото интуитивно и те припознават директния маркетинг като майка на интернет маркетинга, или просто защото някои, активно пишещи в мрежата, не смеят да се нарекат журналисти, но доста смело предпочитат да се наричат интернет копирайтъри, не е важно, важното е, че предимствата на идеите на директния маркетинг вече проникват все по-дълбоко в съзнанието на дисижън-мейкърите на рекламния, комуникационния и маркетинговия сектор.

С какво по-различен ще бъде Анди Оуен?

Andy Owen in BulgariaБърд фокусира всичко в неговия семинар върху магията на текста да превръща читателите в клиенти. Оуен ще разшири представата ни за директния маркетинг като премине през целия процес от създаването, през изпълнението, до измерването. Ще даде десетки реални примери и ще разисква мостовете между директния и онлайн маркетинга. Ще хвърли едно око и върху дизаина, както и върху някои, подценявани като второстепенни фактори, като например оформлението на пощенския плик.

Събитието се провежда в момент, сезонно определящ старта на най-силната вълна на директен маркетинг действия на огромната маса от бизнеса в България. Много от тях не съзнават, но разпращането на коледни поздравителни картички, доставката на календари и сувенири са класически кампании за лоялност, инструментариум на директния маркетинг. Ще бъде страхотно, ако благодарение на този семинар все повече български фирми реализират коледните си кампании за лоялност по правилния начин. Тук е мястото да напомним, че Via Post вече трета година провежда ограмотяващи кампании сред клиентите си за това как да използват най-силния празничен период в годината, за да поздравят лоялните си клиенти и да извлекат повече бизнес от това. Можеге да прочетете повече за това ТУК.

Andy Owen & Associates е неговата международна консултантска фирма за директен маркетинг, която има офиси в Дубай, Букурещ и Москва. В допълнение към ангажиментите си като управител на фирмата и ръководител на маркетинг кампаниите, Анди Оуен редовно е лектор на конференции, семинари и работни срещи както и сесии за обучение по всички аспекти на съвременния директен маркетинг в цял свят. Той е високо уважаван сътрудник и пише редовно публикации на тема маркетинг и реклама, в медии и списания като: Admap, Marketing Week, Gulf Marketing Review, Direct Response, Direct Marketing Week, Direct Marketing International, Precision Marketing, Directory, AdAsia и Adline.

Ако ще присъствате на семинара, ще се радваме да споделите Вашите впечатления тук. Ние като специален партньор на събитието ще сме там и обещаваме да разкажем какво ново ще научим от Анди Оуен.

Официален сайт на събитието: http://direct-marketing.bg