Софтуерно обезпечение на Call Center
Много решения могат да се открият на пазара за обеспечение на информационните процеси в един Call Center. В серия от публикации ще разкажем за различни софтуерни системи, които подпомагат и релано оптимизират всички свързани процеси. Много компании започват да търсят решения в последния момент, когато вече са замислили процесите и на следващия етап търсят съответното решение. Ще започнем със публикации за така наречените системи с отворен код (open source), за много компаниии това е по-евтино решение, но проучванията показват, че цената на лиценза не най-тежкото перо в бюджета на едно внедряване на такъв софтуер. Не пробутваме скъпи решения, просто при внедряване на такава Call Center система има много неявни, скрити разходи - един от най-трудните етапи е възприемането от всички нива. Очаквайте скоро още по тази тема.
- Идентифицирайте се за да изпращате коментари