Няколко съвета за стратегията на Вашия маркетинг с пощенски картички:

  1. Най-важната грижа е да имате подходящи списъци
    Ако е Коледа, то това е списъка с постоянните ви клиенти, както и този с тези, които отдавна не са купували от вас. Добре въздейства, дори когато изпратите честитка на потенциални клиенти. Можете да потърсите или да се посъветвате с нас за списъци с потенциални клиенти, които можете да използвате за вашите кампании за набиране на нови клиенти. Списъците могат да бъдат намерени с различно качество и за различни пари. Обикновено парите си струват, когато списъкът е качествен. Най-важно е да изпращате картичките на хора, които са част от Вашата потенциална аудитория.

  2. Картичките са най-добри за двустепенен маркетинг
    Всъщност, знаете ли какво продавате с картичката? Не, не е Вашият продукт или услуга. С картичката продавате лесно за изпълнение, неангажиращо действие на клиента, което той прави, привлечен от собствения си интерес. Накарайте клиента да позвъни, да посети вашия сайт, да дойде в магазина с картичката, да отправи запитвате. И измислете достатъчно силен и истински мотив, който да го стимулира. Дали ще е специална отстъпка или ще дадете нещо безплатно на първите 20 обадили се, то трябва да предизвика лесно и неангажиращо действие. Това е първата степен на Вашия маркетинг. Втората степен е това което ще направите след действието - когато клиентът се обади, или посети сайта Ви. Картичката е превърнала част от получателите Ви в "горещи" потенциални клиенти. Някои светила в Директния маркетинг смятат двустепенния подход за най-значимото изобретение в тази дейност.

  3. Най-важната мерна единица за вашия успех е цената за спечелването на един нов клиент.
    Ако с помощта на 1000 картички, които ви струват 500 лева Вие получите 95 обаждания, а от тях 32 станат клиенти, като си поръчат от новата Ви екскурзия, например, то цената на един нов спечелен клиент е 15,63 лв (500 лв : 32 клиента) Ако сте пуснали реклама в централен вестник за същата ексурзия за 300 лева и сте получили 53 обаждания, но от тях поръчка са направили 7 нови клиента, то 42,86 лв (300 лв : 7 клиента) е цената на спечелване на един нов клиент. Най-ниската цена на спечелване на клиент ще ви покаже кой е най-ефективният канал за маркетинг, който да използвате приоритетно от тук на татък.

Виж още: 7 идеи за страхотни резултати с картички

СТОП

СКИЦИРАЙТЕ ВАШИТЕ ИДЕИ И СЕ ОБАДЕТЕ СЕГА!

ЗАЩОТО ИМА САМО НЯКОЛКО ДНИ ЗА СТАРТ НА НОВОГОДИШНА КАМПАНИЯ

КРАЕН СРОК ЗА ЗАЯВКИ:


 до 30 ДЕКЕМВРИ 2011 г. 

 

Кликнете тук за получаване на специална оферта