Може би те са най-популярният Direct Mail използван в България - почти всяка фирма изпраща картички на своите клиенти за Коледа или Нова година. Ако до сега сте мислили, че тази ефективна форма на реклама ви е непозната, помислете отново...
"Перфектно! Бизнесът ми расте благодарение на картичките. Намерих начин, чрез който да имам пълен салон с клиенти, да контролирам перфектно графиците и да разширявам дейността с темповете, които искам.
Via Post ми предложиха пълно обслужване, което на практика ме освободи да се посветя на другите най-важни задачи - работата с клиентите ми.
Голямо удоволствие е да правиш картички за себе си. Лесно е и забавно"
Finger Cosmetic Special, Д. Кирилова, управител
|
Каква е мистерията на пощенските картички?
Нека видим...
|
Рекламата е борба за внимание...
Всеки българин получава по-малко от 2 рекламни писма на година, а всичко останало са непоръчвани рекламни брошури и сметки за ток, вода, телефон. Ако между това добавите позитивно, привлекателно търговско послание - то ще се забележи. Най-добре ще постигнете това с пощенски картички. Те почти на 100% биват прочетени, като минимум биват разгледани.
|
|
Хората обичат да получават картички...
Дори получателите да разберат, че картичката има рекламна цел, те гледат на нея като на нещо доставящо приятни емоции.
|
|
Приемат се лично...
Често хората на пръв поглед гледат на тях като на поздрав от приятел - старомодният чар на изпращане на лично поздравление.
|
|
По-ефектни са от обикновени писма...
Проучванията показват, че не всички писма се отварят. Но понеже стандартните картички се доставят без плик директно готови за четене, почти всеки ще ги прочете.
|
|
Грабват вниманието на момента и без усилия...
Между другите писма картичките са като малки билбордове доставени точно в целта. Вашето рекламно съобщение се вижда ясно и се чете на момента при попадането им в ръцете на получателите. Хората знаят, че ще им отнеме само секунди и задоволяват любопитството си веднага.
|
Какво става...
- Докато получателят сканира картичката, за да реши дали да я изхвърли или съхрани, той или тя в действителност получава Вашето маркетингово послание.
- Съобщението е пред неговото лице без да се налагат усилия.
- Дори той да не се опита да я прочете, ще получи въздействие от краткото послиние преди да я хвърли.
- Повечето хора инстинктивно обръщат картичката, за да видят какво пише на гърба и така тя спечелва 10-20 секунди от тяхното внимание.
- Лесно е да я държиш, носиш, да я дадеш на другиго или да я запазиш за по-нататък. Не можеш да я смачкаш.
- Не я хвърляш заради моралната стойност, която се придава на картичките.
- Забелязва се от околните, когато е атрактивна.
- В действителност повечето хора излагат хубавите картички в техните офиси, тефтери или някъде, където другите могат да ги видят.
|
ОЩЕ 11 ПРЕДИМСТВА
...от гледна точка на маркетинговата Ви стратегия
|
Евтини Заедно с печата, доставката и адресирането картичките са един евтин начин за достигане до потенциалната аудитория. Срещу по-малко от 50 ст вие ще спечелите вниманието на клиентите си. → Йее!
|
|
Ефективни Заради естеството си на инструмент за моментално грабване на вниманието, картичките са изключително ефективни. Те връщат инвестираните в тях пари многократно. Според статистиките риспонс рейта, който гарантират е близък до този, който дават скъпи каталози доставени по пощата (виж графиката по долу) Много от фирмите използвали картички в своя маркетинг, декларират цена на контакт или на спечелен клиент по-ниска от всички други методи, които са използвали.
|
|
Бързи Картичките могат да бъдат изработени и отпечатани за няколко дни, да бъдат доставени врамките на до 7 дена и предизвикват реакция още първите 3-4 дена след получаването.
|
|
Лесни Лесни са за дизаин, и за изработка. Няма никакви сложни процедури. Хора като нас ще ви дадат безплатни съвети и напътствия.
|
|
Контролируеми Тествайте различни дизаини, различни оферти с малки количества. Когато откриете най-ефектната картичка за Вашата дейност и знаете колко ви струва един нов клиент или една продажба чрез нея, Вие можете да взривите вашите приходи с контролирана експанзия на броя изпратени картички.
|
|
Дисциплинират креативността Тъй като имате само 150 кв. см. пространство на лицето на картичката, Вие сте принудени да кажете нащата по най-простия и атрактивен начин - Вашето основно предимство или какво ще спечели клиента, ако поръча от Вас. Простотата винаги работи в маркетинга! |
|
Скрити са от конкуренцията Когато използвате картички или Direct Mail, Вашите конкуренти не виждат офертите Ви, дори не знаят, че в момента правите кампания. Защитете бизнеса си с помоща на маркетинг с картички! |
|
Лични С отпечатано името на получателя и с ефекта на лично съобщение, с което една картичка се асоциира, тя е персонализирана и насочена точно в целта. Именно в това е силата на Direct Mail кампаниите. |
|
Достигат то аудиторията Даже в същността им е да достигат до хора, които не могат да бъдат обхванати от други медии и рекламни канали. Почти 100% от хората получили картичка я четат или поне поглеждат основното послание! Вашата фирма ще бъде забелязана. |
|
Екологични Да, защото пестите хабенето на хартия за по-големи послания.
|
|
Работят за всеки бизнес Дали сте малък фризьорски салон, обущарница, ресторант, магазин за дрехи или пък сте банков клон или застрахователна компания, картичките са удобни за всеки бизнес. Някои от хората, пробвали с картички, с времето дори разпознават картичките като основния метод, който използват за търсене на нови клиенти. |
Всички маркетингови цели работят страхотно с картички:
- Специални оферти и промоции
- Привличане на нови клиенти - или привличането на вниманието на потенциални такива
- Програми за лоялност на клиентите
- Изпращане на поздрави и благодарности
- Рекламиране на конкретен продукт или бранд
- Обратна връзка - анкети, томболи, стимулиране на клиентите ви да ви изпратят информация
|
|
(Кликни, за да видиш в по-голям размер.)
Риспонс рейт – това е процентът на хората от получилите на рекламното послание, които откликват на рекламата (предприемат действието, което цели рекламата). Един от най-подходящите преводи на български е резултатност на кампанията.
|
СКИЦИРАЙТЕ ВАШИТЕ ИДЕИ И СЕ ОБАДЕТЕ СЕГА!
ЗАЩОТО ИМА САМО НЯКОЛКО ДНИ ЗА СТАРТ НА НОВОГОДИШНА КАМПАНИЯ
КРАЕН СРОК ЗА ЗАЯВКИ:
до 30 ДЕКЕМВРИ 2012 г.
Кликнете тук - цени и условия
|