Новогодишни и коледни картички
ГЕНЕРАТОР НА ЛОЯЛНОСТ И НОВИ КЛИЕНТИ ЗА БИЗНЕСА
Уникалният шанс да покажете на клиентите си колко ги уважавате наближава. В България е традиция да се изпращат поздравителни картички за Коледа и Нова Година.
Сега ние искаме силно да Ви обърнем внимание как да направите поздравителната кампания така, че хем да си върнете инвестираните пари, хем да направите и малко бизнес.
Какво за една фирма е изпращането на коледни картички?
- Директен маркетинг с писма.
Очевидно е! Правите го, за да привлечете вниманието на клиентите си. И ако до сега сте гледали на това като на задължение, например, не се притеснявайте. Вие все пак инстинктивно сте осъзнавали колко важно е да поздравите клиентете си за празника.
Ние от Via Post сме специалисти в директния маркетинг с писма, т.нар. Direct Mail. За нас ще е добър коледен подарък ако успеем да отворим света на директния маркетинг към Вас и Ви подарим възможността, да увеличите приходите си като намалите разходите.
Не вярвате? Всъщност това, което ние ще направим за Вас, ще бъде доста добро:
- Ще намалим поне с 50% досегашните Ви разходи за всяка една картичка. Нашата комплексна коледна промоционална цена е по-евтина от всичко, което досега сте имали като алтернатива. Защо можем да си го позволим ли? - защото на Коледа реализираме много внушителни икономии от голямото количество картички и други рекламни куриерски поръчки - икономии от мащаба. Печатаме и разпространяваме десетки хилади картички. Ето защо, трябва да си партнирате с нас - ще спечелите.
- Ще увеличим приходите Ви. Нашата мисия в тази кампания е да Ви "светнем", ако още не сте почувствали магията на пощенската картичка. Ние знаем, че сте знаели, чувствали и виждали интуитивно как пощенските картички, макар и евтини като бюджет, са се превърнали в морален ангажимент към клиентите Ви всяка година. В този обучителен процес ние ще Ви докажем как с малко да постигнете много. Ще ви научим да правите магии с пощенски картички.
КОЕ НЕ Е НАРЕД С ТАЗИ КАРТИЧКА? |
Отговор: Тя е като всички останали, които Вашите клиенти ще получат! Бъдете различни - поставете акцента върху Вашето лого и основните предимства на фирмата Ви и ще превърнете тази картичка в мощно оръжие за насърчаване на продажбите. |
От Вас се иска само едно! - Да опитате по новия начин. Коледа е, и е задължително да поздравите Вашите клиенти... Но защо не, и да направите малко бизнес заедно с това? Генерирайте приходи заедно с благодарност към клиентите си.
Звучи ли Ви добре? Нека помислим още малко заедно.
Точно в този момент вероятно Вашата фирма прави анализи и прогнози и се опитва да балансира срещу негативите от кризата. Да, такова е положението! И ако миналата година Вие сте си позволили да отпечатате няколко стотин красиви и луксозни календари, да закупите кожени тефтери за по-специалните си клиенти и да поръчате редица рекламни сувенири, то сега сте съкратили тези разходи почти до нулата. Така е правилно. Но помислене за малко! Поне картички можете да си позволите! И ако разгледате нашата промоция сега, ще видите, колко много ще спестите спрямо това, ако трябваше да ги изпращате по традиционния начин.
А и Вашите клиенти ще очакват картички. Те са чувствителни и не бива да бъдат пренебрегвани.
Това са само 47 стотинки* на картичка! И в тази цена е включена и доставката! Спестяваме Ви цялата разправия по обемната канцеларска работа да ги адресирате и надписвате точно преди Коледа - в най-силния месец за бизнеса в годината. И след него дълго, дълго няма да има нещо подобно отново заради кризата. Вие сте длъжни да се занимавате с това, от което умеете да вадите пари - вашият собствен бизнес. Затова оставете коледните картички на нас - това е нашият бизнес!
Тази цена, която цитирах, е като да получите безплатна доставка. Знаете ли, че коледните картички в магазините струват между 50 стотинки и 6 лева!!! Това са хиляди левове, ако трябва с тях да поздравите всичките си клиенти. И точно затова много хора - ваши братя по съдба, предприемчиви хора развиващи свой бизнес, сведоха изпращането на картички до някакви 20-30 бройки за най-големите си клиенти. Но какво става с останалите!?! Не ги забравяйте, точно сега най-силно се нуждаете от тях.
Видяхте ли какво стана през изминалите няколко години. Бизнесът спря да купува големи количества картички, но затова пък пълни пощите в компютрите на клиентите с интернет поздравителни картички. Голяма излагация! Наистина са безплатни, но знаете ли, че 85% от интернет картичките остават непрочетени. Или остават складирани някъде из директориите или Inbox-а или биват смляни от СПАМ филтрите, които вече са във всеки компютър.
Вие трябва да направите истинско впечатление на всеки един Ваш клиент, а не да отбивате номера с интернет картичка. Да, и те го забелязват това и го разбират като отбиване на номера.
Не, не! Нека има скъпи лъскави картички, нека има интернет поздрави. Те си имат своето място и то никак не е малко. Скъпите картички нека отиват за най-големите клиенти и за най-близките хора, а еmail поздравите вече се приемат като нещо съвсем мигновено и незначително. Истината е, че вашите приятели ще прочетат интернет картичките Ви, но вашите клиенти не.
За разлика от рекламния email, рекламната картичка се посреща позитивно и не отива в "джънка". Дори да е разпозната като рекламна, любопитството, на този който я държи в ръката си, е голямо и инстинктивно я обръща да я прочете от двете страни.
Какво ще Ви дадем?
- Разходете се из сайта ни и научете повече за маркетинга с картички
- Има още време да подготвите сами картичките си, но и ние можем да Ви помогнем.
- Има четири големи възможности за поздрави около тези празници
- Преди Коледа - пожелание за "Весела Коледа"
- След Коледа - пожелание за "Честита Коледа"
- Преди Нова Година - пожелание за "Приятно посрещане"
- След Нова Година - пожелание за "Честита Нова Година"
Ако Вие можете да се възползвате от всяка едно от тях, то ще постигнете впечатляващи резултати. Вие решавате. Ние ще доставим картичките Ви в точния момент.
Вижте още:
СКИЦИРАЙТЕ ВАШИТЕ ИДЕИ И СЕ ОБАДЕТЕ СЕГА!
ЗАЩОТО ИМА САМО НЯКОЛКО ДНИ ЗА СТАРТ НА КОЛЕДНА КАМПАНИЯ
КРАЕН СРОК ЗА ЗАЯВКИ:
до 30 ДЕКЕМВРИ 2011 г.