Порше стартира интегрирана кампания за промотиране на новата спортна кола Панамера

22.10.2009.

Porsche Cars North America започва интегригана кампания с цел увеличаване на почитателите на компанията сред феновете на спортни коли и достигане до собствениците на луксозни возила....Кампанията включва онлайн реклама, принтирана реклама, телевизия, дайрект мейл и брошури.

Сайтът, създаден специално за тази кампания, включва интерактивно фамилно дърво, където посетителите могат да споделят техни истории и снимки за/на Порше, да попълват тестове и да свалят картинки.

Докато цялата кампания стартира по – рано през месеца, то в последните 14 месеца компанията разпространява слуха сред притежателите на Порше. Целта е да се изпрати дайрект мейл до тези клиенти за запазването им като такива.

Източник: www.dmnews.com